مطالب جدید و پر محتوا

ساخت وبلاگ

به گزارش ایران ناز قطعه جدید محمدرضا گلزار منتشر شده است و این هنرمند همزمان با انتشار قطعه جدیدش، درباره آغاز دور جدید فعالیت‌هایش با سخن گفته است.گلزار که در قطعه جدید خود با «حامد برادران» به عنوان تنظیم کننده همکاری کرده است،

از همکاری‌های بیشتر با این موزیسین خبر داده است و گفته است: «حامد برادران به عنوان رهبر ارکستر «ریزار» انتخاب شده و مشغول انجام کارهای ارکستر می باشد تا برای برگزاری کنسرت آماده شویم.»این چهره سرشناس سینما که پیش از ورود به این عرصه در زمینه موسیقی فعالیت جدی داشت گفت:

تور کنسرت محمدرضا گلزار در تمام نقاط ایران (عکس)

«همانطور که قبلاً گفته بودم، برای فعالیت‌های موسیقایی‌ام هم برنامه جدی دادم. از این رو برای برگزاری تور کنسرت‌ هایم در سراسر ایران برنامه‌ریزی کرده‌ایم و آن را از عید فطر آغاز خواهیم کرد. چند برنامه در شهرستان‌های مختلف خواهیم داشت و پس از آن در تهران روی استیج می‌رویم

که البته زمان دقیق آن همراه با جزئیات تور کنسرت‌ها به زودی از اینجا اعلام خواهد شد.»گلزار درباره قطعاتی که قرار است اجرا کند به ما گفت: «علاوه بر قطعات قبلی و این قطعه که امروز منتشر شده، چند اثر دیگر آماده انتشار دارم که به زودی در اختیار مخاطبین قرار می‌گیرد تا با دست پر سراغ کنسرت‌ها برویم.»

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 151 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 5:40

به گزارش ایران ناز تیلور سویفت رابطه عاشقانه خود را کالوین هریس را 2 هفته قبل به پایان رسانده است و شنیده ها حاکی است وارد رابطه عشقی جدیدی شده است!تیلور سویفت 26 ساله مدتی با کالوین هریس 32 ساله در ارتباط بودند

اما مدتی پیش بود که کالوین هریس اقدام به پاک کردن عکس های مشترک خود و تیلور کرده است و سپس او را نیز آنفالو کرده است!درحالی که به نظر می رسید  تیلور سویفت بخاطر این جدایی مدتی دچار مشکل شود

معشوقه جدید و جذاب تیلور سویفت را ببینید (عکس)

اما این خواننده جوان معشوق جدیدی برای خود پیدا کرده است.تیلور سویفت این روزها با تام هیدلستون Tom Hiddleston دیده شده است و رابطه عاشقانه ای نیز با یکدیگر برقرار کرده اند!

تام هیدلستون بازیگر 35 ساله انگلیسی می باشدو مدتی است که سایت های خبری از علاقه تیلور سویفت به وی خبر داده اند و به نظر می رسد دلیل جدایی تیلور از معشوقه قبلی اش نیز همین بازیگر باشد!!

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 181 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 5:40

فال روزانه 31 خرداد متولدین فروردین ماه

به گزارش ایران ناز شاید احساس کنید که واقعیت های پیرامون تان کنترل امور را به دست گرفته اند و اکنون فشار زیادی را به شما وارد می کنند. اهداف و آرزوهای دور و درازی در سر دارید، اما مسیری که عقل به شما نشان می دهد آن چیزی نیست که احساس تان به شما می گوید. نیازی نیست که این تضاد درونی را آشکار کنید، مدتی دیگر هم صبر کنید و افکارتان را پیش خودتان نگه دارید. چند هفته ی آینده را تمرین کنید تا یاد بگیرید که به ندای درون تان گوش دهید.

فال روزانه 31 خرداد متولدین اردیبهشت ماه

معمولاً فکر و عقل تان خوب کار می کند، اما امروز به نظر می رسد که گرفتار افکار ناخودآگاه شده اید. رویاپردازی های تان دیگر دست خودتان نیست، شاید حتی بتوانید به خودتان بقبولانید که این افکار واقعی هستند. پیشرفتی که حاصل کرده اید باعث شده به همه چیز با دید مثبت نگاه کنید، اما بدانید که هرچه زودتر با واقعیت ها روبرو شوید برای تان بهتر است. در نهایت به مقصد مورد نظر خواهید رسید، اما کمی طول می کشد و به سادگی امکان پذیر نیست. تا آخر هفته اراده ی تان قوی تر خواهد شد و می توانید با هر مانعی که پیش روی تان قرار گرفت مبارزه کنید.

فال روزانه 31 خرداد متولدین خرداد ماه

اکنون سرشار از انرژی هستید و از این بابت خوشحال اید. اما مشکل این جاست که دارید به سمت یک مانع بزرگ حرکت می کنید و خودتان خبر ندارید. برای این که آگاهانه حرکت کنید و واقعیت های پیرامون تان را ببینید باید از سرعت تان کم کنید. کمی محتاط تر عمل کنید تا بعداً با موانع بزرگ روبرو نشوید. چشمان تان را باز کنید و همه چیز را به دقت از نظر بگذرانید. یادتان باشد که اگر چیزی توجه تان را جلب کرد حتماً توقف کنید.

فال روزانه 31 خرداد متولدین تیر ماه

مشکلی که امروز با آن مواجه هستید قبلاً هم چندین بار گریبان تان را گرفته بود. وقتی مشکلی بروز می کند آیا احساسات تان را مخفی می کنید و با اتفاقات همگام می شوید؟ یا یک سؤال دیگر، آیا بهتر نیست وقتی احتمال مخالفت با شما وجود دارد احساسات و خواسته های قلبی تان را بیان کنید؟ اکنون به شما توصیه می شود که احساسات تان را بروز دهید و خیلی به این فکر نکنید که قرار است کدام یک از احساسات و افکارتان را بازگو کنید. بدانید که هرچه بگویید در نهایت تأثیر قابل توجهی بر روابط تان خواهد گذاشت.

فال روزانه 31 خرداد متولدین مرداد ماه

اگر امروز همین طور ناگهانی شروع به صحبت درباره ی احساسات تان کنید مطمئن باشید که به دردسر خواهید افتاد. ممکن است با حرف های تان کسی را که عاشقانه دوست اش دارید ناراحت کنید و باعث شوید که عکس العمل شدیدی نشان دهد. اما اگر به تدریج وارد عمل شوید نتایجی حاصل می شود که به نفع هر دو طرف است. یادتان باشد که اکنون وقت سکوت کردن نیست، خطر کنید و ببینید چه پیش می آید.

فال روزانه 31 خرداد متولدین شهریور ماه

وقتی در گرداب احساسات غوطه می خورید تمایل دارید که از تجزیه و تحلیل منطقی استفاده کنید تا از این مخمصه خلاص شوید. اما فعلاً به شما توصیه می شود که کمی به احساسات تان اطمینان کنید، زیرا وقت کافی برای بررسی منطقی همه ی آن ها وجود ندارد. تنها چیزی که اکنون به آن نیاز دارید کمک گرفتن از حس ششم تان و فقط کمی منطق است.

فال روزانه 31 خرداد متولدین مهر ماه

اگر امروز احساسات تان را آشکار کنید معلوم نیست به کجاها کشیده خواهید شد و هر لحظه باید آماده ی بروز یک اتفاق غیرمنتظره باشید. هرچه قدر هم سیاست به خرج دهید چیزی درست نمی شود و فقط وقت تلف کردن است. شاید حتی سعی کنید که امروز حس خوبی به دیگران منتقل کنید، اما بدانید که این کار شما اصلاً ربطی به لطف و مهربانی ندارد. اکنون زمان آن رسیده که حرکتی از خودتان نشان دهید و از آرزوهای تان فراتر بروید.

فال روزانه 31 خرداد متولدین آبان ماه

روابط عاشقانه ی شما اکنون متزلزل اند. اکنون باید تصمیم بگیرید که آیا یک لذت زودگذر را می خواهید یا یک رابطه ی بادوام را. خوشبختانه می توانید هر دوی این انتخاب ها را با هم داشته باشید، اما باید با احتیاط حرکت کنید. به مسیرتان ادامه دهید و به دنبال خواسته های قلبی تان باشید. اما یادتان باشد که اقداماتی که اکنون در پیش می گیرید می توانند نتایج مهمی به همراه داشته باشند. پس همه ی جوانب را بررسی کنید و راه تعادل را در پیش بگیرید.

فال روزانه 31 خرداد متولدین آذر ماه

اتفاقات غیرمنتظره فشار زیادی به شما وارد می کنند و ماجراهایی را در روابط تان رقم می زنند که خوشایند شما نیست. اما اجازه ندهید که این پیشامدهای منفی مانع ادامه ی رابطه ی شما با فرد مورد علاقه ی تان شوند. هرچه قدر سعی کنید از این اتفاقات دوری کنید مطمئن باشید که با شدت بیشتری اتفاق خواهند افتاد. سعی کنید با چیزهایی که قابل پیش بینی نیستند کنار بیایید تا راحت تر این مسیر را طی کنید.

فال روزانه 31 خرداد متولدین دی ماه

اکنون باید دقیقاً بررسی کنید که از دیگران چه انتظاراتی دارید و این که می توانید به چه چیزهایی واقعاً دست پیدا کنید. از یک چیز می توانید مطمئن باشید، اکنون روابط تان وارد مرحله ی دگردیسی شده اند. پس سعی نکنید که همه چیز را همان طور که هست نگه دارید. یادتان باشد که با این مقاومت بی مورد فقط برای خودتان مانع تراشی می کنید، باید نسبت به فرصت های جدید مشتاق باشید تا واقعیتی دیگر را برای خود رقم بزنید.

فال روزانه 31 خرداد متولدین بهمن ماه

اکنون می توانید بدون این که احساسی عمل کنید آینده ی خود را بررسی نمایید و به فرصت هایی که پیش روی تان قرار دارند فکر کنید. بهتر است به ارزیابی خاطرات گذشته بپردازید. از این که دوباره به اتفاقات گذشته فکر کنید ترس نداشته باشید، یک بار و برای همیشه تکلیف این خاطرات را روشن کنید. شاید این کار چند روزی طول بکشد، اما ارزش اش را دارد. افکارتان را سر و سامان دهید تا بتوانید با انرژی تازه با اتفاقات هیجان انگیز پیش رو مواجه شوید.

فال روزانه 31 خرداد متولدین اسفند ماه

شک و تردید را کنار بگذارید، اکنون زمان آن رسیده که یک تصمیم درست و واقعی برای رسیدن به چیزی که می خواهید بگیرید. اما حواس تان باشد که محتاطانه عمل کنید، یعنی در به نمایش گذاشتن موضع تان بیش از حد سرسختی نشان ندهید تا آشوب درست نشود. نقش قربانی را هم بازی نکنید، زیرا برای رسیدن به مقصودتان اصلاً کمک تان نخواهد کرد. در عوض به دیگران اجازه دهید تا از خواسته های تان مطلع شوند و این که حرف های تان را از صمیم قلب و با صداقت بزنید.

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 162 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 5:40

به گزارش ایران ناز ترکیب زیر دارای قدرت تقویت کنندگی برای موها می باشد و توصیه می شود از آن استفاده کنید.مواد لازم برای ماسک ماست و عسل عسل : یک قاشق سوپخوری سس مایونز : یک قاشق سوپخوری ماست : یک قاشق سوپخوری روغن زیتون : یک قاشق سوپخوری زرده تخم مرغ :

یک عدد روش تهیه و استفاده از ماسک ماست و عسل برای تقویت و پرپشت کردن مو همه مواد را مخلوط کنید و هم بزنید. ماسک را دو ساعت روی موهایتان نگه دارید سپس با آب ولرم بشویید.داشتن موهای فوق‌العاده زیبا از طالع بلند است. زیرا کنترل ساختار موهای شما به دست ژن‌های شماست،

راهی برای تقویت و پرپشت کردن مو

کار چندانی از شما ساخته نیست، که البته مایه تاسف و افسردگی است، پس خوشا به حال خانم‌هایی که موهای پرپشت و زیبایی را به ارث برده‌اند. اگرچه ضخیم‌سازی تارهای مو در واقع غیرممکن است، اما متخصصان حقه‌هایی را به شما آموزش می‌دهند که شما را کمی به هدفتان نزدیک می‌کند.میکا فوولر،

آرایشگر معروف سالن زیبایی کیم وو در بورلی هیلز معتقد است که: “کوتاه کردن موها به شیوه لایه لایه یا به اصطلاح خرد‌کردن بیش از اندازه، موها را کم پشت‌تر از آنچه هستند، نشان ‌می‌دهد. در کوتاهی موها باید تعادل را برقرار کنید، زیرا اغلب، پایین موها پرپشت‌تر و جلوی موها کم‌پشت‌ترند.

راهی برای تقویت و پرپشت کردن مو

پایین موها را صاف و یکدست نگه دارید، زیرا این تصور را پدید می‌آورد که موهای شما پرپشت هستند. ”آرایشگر معروف جیمز کورنول معتقد است: “هنگامی که این شامپو را به پوست سر زده و ماساژ دهید، حسی شبیه مالیدن شن بر روی سرتان خواهید داشت که موجب افزایش حجم موها از ریشه خواهد شد.

”کای اسمیت متخصص مراقبت‌های پوست و مو اذعان می‌دارد که: “پیچیدن موها با بیگودی، موها را ضخیم و پرپشت، حالت‌دار و سالم نشان می‌دهد و همه اینها تا دوش گرفتن بعدی دوام خواهد داشت.”فوولر معتقد است: “بعد از سشوار کشیدن موها از ژل، واکس، سرم براق‌کننده و محصولات حالت‌دهنده اجتناب کنید

راهی برای تقویت و پرپشت کردن مو

زیرا تمام این محصولات وزن موها را سنگین و به سمت پایین می‌کشد. در عوض از محصولاتی که بافتی حجیم و نرم به ظاهر موها می‌بخشند، استفاده کنید. این محصولات فوق‌العاده‌اند زیرا بسیار سبکند و بلافاصله پس از استفاده به مایع بدل گشته و جذب موها می‌شوند.”

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 130 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 2:43

به گزارش ایران ناز این ماسک علاوه بر درخشان کردن ظاهر موها, آنها را قوی و مستحکم می کند.مواد لازم برای ماسک دانه کتان و روغن بادام دانه کتان : یک قاشق چایخوری روغن نارگیل : دو قاشق چایخوریروش تهیه و استفاده از ماسک دانه کتان و روغن نارگیل

طرز تهیه ماسک خانگی برای مو

برای تقویت و پرپشت کردن موبرای درست کردن این ماسک خانگی ابتدا یک قاشق چایخوری دانه کتان را بکوبید تا کاملا سابیده شود.یک لیتر آب را جوشانده و دانه های آسیاب شده را به آن اضافه کنید.سپس اجازه دهید به مدت 15 دقیقه بجوشد. محلول را صاف کنید و بگذارید خنک شود سپس,

طرز تهیه ماسک خانگی برای مو

دو قاشق روغن نارگیل به آن اضافه کنید و هم بزنید.اجازه دهید این دو ماده به مدت 10 دقیقه به طور کامل به خورد هم بروند.موهایتان را شامپو بزنید و با آب ولرم آب بکشید. محلول را روی موهایتان بریزید و بگذارید 10 دقیقه بماند سپس موها را آب بکشید.هر دو روز یکبار این کار را تکرار کنید.

طرز تهیه ماسک خانگی برای مو

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 179 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 2:43

به گزارش ایران ناز همراه با گرم شدن آب‌وهوا، بهتر است که ما هم تغییرات خاصی را در زندگی روزمره خودمان ایجاد کنیم تا به مشکل برنخوریم. یکی از این تغییرات مهم و موثر، تغییر دادن نوع دوش گرفتن ما  می باشد که در این زمینه تاثیرگذار است. همراه با گرم شدن آب‌وهوا،

دوش آب سرد و فواید شگفت انگیز آن

بهتر است که ما هم تغییرات خاصی را در زندگی روزمره خودمان ایجاد کنیم تا به مشکل برنخوریم. یکی از این تغییرات مهم و موثر، تغییر دادن نوع دوش گرفتن ما می باشد. بیشتر ما عادت داریم که حتما با آب گرم (یا حتی آب داغ) دوش بگیریم، در حالی که برخی محققان می‌گویند

دوش آب خنک می‌تواند در روزهای گرم سال واقعا برای سلامتی جسمی و روانی ما مفید باشد.آب گرم به‌صورت طبیعی پوست را خشک می‌کند، در حالی که آب خنک باعث می‌شود که کوتیکول‌های پوست و منافذ آن تنگ‌تر شوند. در این حالت، گردوغبار یا آلودگی کمتری به پوست وارد می‌شود

دوش آب سرد و فواید شگفت انگیز آن

و درنتیجه احتمال بروز آکنه‌ها نیز کاهش پیدا می‌کند. آب خنک روی کوتیکول‌های مو نیز تاثیر می‌گذارد و آن‌ها را سفت می‌کند. به همین دلیل، آلودگی کمتری می‌تواند به پوست سر راه پیدا کند و درنتیجه باعث شادابی بیشتر موها می‌شود.مطالعات متعددی نشان داده‌اند که سرما می‌تواند به کاهش استرس و تسکین علائم افسردگی کمک کند

و در این زمینه تاثیرگذار باشد. حتی یکی از این مطالعات نشان می‌دهد که سرما می‌تواند سطح اسید اوریک را در بدن کمتر کند. محققان می‌گویند که این وضعیت می‌تواند به بدن کمک کند تا راحت‌تر به مقابله با استرس بپردازد. یکی از مطالعات دیگر که در New England Joual of Medicine منتشر شده است،

دوش آب سرد و فواید شگفت انگیز آن

نشان می‌دهد که دوش آب خنک می‌تواند تاثیر ضدافسردگی بدون عوارض جانبی (از جمله شکل‌گیری وابستگی) داشته باشد.در حالی که دوش آب خنک، متابولیسم بدن را افزایش می‌دهد، سیستم ایمنی بدن را هم فعال می‌کند. سلول‌های سفید خون که از این طریق فعال می‌شوند،

به پیشگیری از عفونت‌های ویروسی و مقابله با آن‌ها کمک می‌کنند. نکته دیگر این می باشد که دوش آب سرد، گردش خون کلی بدن را بهبود می‌بخشد و از سفت شدن عروق خونی و ابتلا به بیماری فشار خون بالا جلوگیری می‌کند و در این زمینه موثر است.

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 181 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 2:43

به گزارش ایران ناز معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفته است: یک نوزاد در داخل بالگرد اورژانس هوایی این شهرستان متولد شده است.هادی عباس آبادی افزوده است: این بالگرد حدود ساعت

15:30 امروز در حال انتقال یک مادر باردار از منطقه محروم خرسف سبزوار به بیمارستان شهیدان مبینی این شهرستان بود که این نوزاد داخل آن به دنیا آمد.وی اظهار کرده است:

به دنیا آمدن این نوزاد سبزواری در هواپیما (عکس)

مادر و نوزاد در بیمارستان شهیدان مبینی سبزوار و در سلامت کامل می باشند. منطقه خرسف از توابع بخش ششتمد در حدود 70 کیلومتری سبزوار قرار دارد.هم اکنون 23 پایگاه اورژانس شهری و جاده ای و یک پایگاه اورژانس

هوایی زیر نظر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در غرب خراسان رضوی فعالیت دارند.سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس واقع است.

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 160 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 3:34

به گزارش ایران ناز سحر رفیق، نوجوان انگلیسی که قصد داشت برای صبحانه برنجک (نوعی غلات صبحانه) مصرف کند به محض باز کردن بسته بندی آن با موجود وحشتناکی رو به رو شد که از شدت ترس  فریاد کشید.چند دقیقه بعد خانواده او به دنبال فریاد بلند

دخترشان به آشپزخانه آمدند و متوجه شدند که در برنجک صبحانه نوعی جانور جونده مرده وجود دارد پس از کمی دقت متوجه شدند که این جونده نوعی خفاش است که جثه کوچکی دارد. نوجوان انگلیسی گفته است: من و خانواده ام از انواع غلات به عنوان یکی از غذاهای اصلی

پیدا شدن این موجود وحشتناک در صبحانه این خانم (عکس)

برای صبحانه خود استفاده می کنیم اما پس از این اتفاق هیچ کدام از ما دیگر تمایلی به خوردن آنها نداریم و همه این ها تقصیر شرکت تولید کننده این برنجک می باشد و او مسئول این اتفاق است.در پی همین موضوع آنها از این شرکت شکایت کرده اند و به منظور هشدار

به سایرین عکس این موجود و محصول صبحانه را در اینترنت منتشر کردند.شرکت تولید کننده در جواب گفته است: ما برای کیفیت محصولات و رضایت مشتری سخت تلاش می کنیم و به منظور دل جویی تمام موادغذایی تولیدی خود را یکسال رایگان در اختیار این خانواده قرار می دهیم.

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 141 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 3:34

فال روزانه 30 خرداد متولدین فروردین ماه

به گزارش ایران ناز وسوسه شده اید که خطر کنید، یعنی ممکن است برای این که به نتیجه ی دلخواه تان برسید زمین و زمان را به هم بریزید. شاید احساس کنید که اکنون با یک وضعیت اضطراری روبرو هستید، پس باید خودتان را خوب آماده کنید تا از سرعت لازم برخوردار باشید. با هرکسی که مانع راه تان شد برخورد کنید، زیرا ضرورت و سرعتی که احساس می کنید در نهایت به موفقیت خواهد انجامید. فقط یادتان باشد که همه چیز دوره ای است، تا هفته ی آینده این افزایش انرژی فروکش خواهد کرد. تا زمانی که انرژی در اوج است از آن نهایت استفاده را ببرید.

فال روزانه 30 خرداد متولدین اردیبهشت ماه

امروز را با یک آرامش نسبی شروع خواهید کرد، اما به هنگام غروب دیگر از منطقه ی ایمن احساسات تان خارج شده اید. خوشبختانه می توانید فرصتی پیدا کنید تا دوباره به آرامش قبل بازگردید، اما فعلاً تمرین کنید تا انعطاف پذیر باشید. به نظر می رسد که قطار زندگی سرعت گرفته و تا زمانی که بایستد سعی کنید خودتان را به چیزی آویزان کنید. بر ترس و تردیدی که به سراغ تان آمده غلبه کنید تا بتوانید از زندگی لذت ببرید و هر لحظه آماده ی اتفاقات غیرمنتظره باشید.

فال روزانه 30 خرداد متولدین خرداد ماه

امروز هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. هر حدس و گمانی که بزنید ممکن است برعکس آن اتفاق بیفتد. به نظر می رسد که هیچ چیز در دنیا قرار نیست حمایت تان کند. سعی کنید خیلی سریع خودتان را با چیزهایی که نمی توانید تغییرشان دهید وفق دهید. البته می توانید چیزهایی را که در کنترل تان هستند به فرمان درآورید. اما هر تصمیمی که می گیرید فقط حواس تان باشد که بیش از این به پیچیدگی های امروز دامن نزنید.

فال روزانه 30 خرداد متولدین تیر ماه

مشغله های زیادی دارید و احساس آشفتگی می کنید. به نظر می رسد که تلاش های تان در فرونشاندن این آشفتگی ها موفقیت آمیز نبوده است. بدانید که نمی توانید همه ی مشکلات تان را یک باره حل کنید، اما باید همه ی آن ها را در نظر داشته باشید. مشکلات پنهان و سرکوب شده امروز بروز خواهند کرد. اگر به دنبال فرصت مناسبی برای اعمال تغییرات هستید از همین الآن دست به کار شوید، امروز بهترین فرصت ممکن است.

فال روزانه 30 خرداد متولدین مرداد ماه

به نظر می رسد که امروز از دنده ی چپ بیدار شده اید و کارهای زیادی هم برای انجام دادن دارید. بهتر است اول به انجام کارهای همیشگی روزمره مشغول شوید. احساسات پنهان و سرکوب شده منشأ مشکلات کنونی شما هستند. البته فقط با یک مشکل روبرو نیستید، مجموعه از مشکلات هستند که توجه شما را می طلبند. پس تا جایی که می توانید فکرتان را متمرکز کنید و تک تک آن ها را حل کنید. بد نیست کمی هم شوخ طبعی به خرج دهید تا در این مسیر خسته نشوید.

فال روزانه 30 خرداد متولدین شهریور ماه

کارهای زیادی دارید که باید انجام دهید و این مشغله ها نشان دهنده ی فعالیت های ذهنی شما هستند که اکنون سرعت گرفته اند، اما این وضعیت پر تب و تاب قرار نیست به این زودی ها فروکش کند. نگران شده اید که مبادا کنترل امور از دست تان خارج شود، اما بدانید که بهترین راهکار این است که بگذارید همه چیز به روال خودش اتفاق بیفتد. اگر بیش از حد سعی کنید که در این امور دخالت کنید فقط همه چیز را بدتر را خواهید کرد. می توانید راه های خلاقانه ای پیدا کنید تا مهارت های منحصر به فردتان را به نمایش بگذارید. به خودتان اطمینان کنید تا به بهترین ها برسید.

فال روزانه 30 خرداد متولدین مهر ماه

مشغله های زیادی دارید و نمی توانید مسئولیت های تان را نادیده بگیرید. اما بدانید که امروز هرچه قدر هم تلاش کنید باز هم نمی توانید به تمام وظایف تان عمل کنید. این کارهای نیمه تمام مثل یک اژدهای چند سر شده اند که وقتی یک سر را قطع می کنید هزاران سر دیگر رشد می کنند. سعی کنید کمی کارها را ساده تر بگیرید تا از این بحران خارج شوید. سعی کنید از این ماجراها مضطرب و نگران نشوید. حتی اگر امروز نتوانستید همه ی کارهای تان را تمام کنید، بدانید که فردا هم به اندازه ی کافی فرصت خواهید داشت.

فال روزانه 30 خرداد متولدین آبان ماه

امروز می توانید از انجام کارهایی که دوست دارید لذت ببرید، مثلاً جستوجوی ناشناخته های زندگی. بدانید که مشکل فعلی شما آن قدرها هم که فکر می کنید جدی نیست. سعی نکنید مثل یک قهرمان ظاهر شوید، زیرا نمی شود همه ی مشکلات را به تنهایی حل کرد. اصلاً نیازی نیست که اکنون این قدر پی این مشکل را بگیرید. در عوض سعی کنید همین طور که به مسیرتان ادامه می دهید به تدریج اطلاعات جمع آوری کنید تا به راه حل درست برسید.

فال روزانه 30 خرداد متولدین آذر ماه

به نظر می رسد که امروز دنیا با شما مهربان تر شده است. شاید نوعی احساسات معنوی را تجربه کنید که خارج از حدود طبیعی اند. اما ممکن است این مثبت نگری شما با تهدید مواجه شود و اگر سرسختی نشان دهید نمی توانید این مانع را از سر راه بردارید. سعی کنید نسبت به تغییرات انعطاف پذیر باشید و بدانید که به این ترتیب همه چیز بهتر از قبل خواهد شد. مهم ترین نکته ی امروز همین انعطاف پذیری نسبت به اتفاقات غیرقابل پیش بینی است که می تواند یار و یاورتان در مسیر موفقیت باشد.

فال روزانه 30 خرداد متولدین دی ماه

سعی کنید وظایف تان را هرچه زودتر انجام دهید، به این ترتیب فرصت کافی پیدا می کنید تا بقیه ی روز را به فعالیت های خلاقانه مشغول شوید. مدت ها بود که برای این فرصت خیال پردازی کرده بودید. حالا که زمان اش فرارسیده باید کاری را انجام دهید که خوشحال تان می کند. به دنبال رویاهای تان حرکت کنید و از قید و بند کارهای تکراری روزمره خارج شوید تا بتوانید از لحظه لحظه های زندگی تان لذت ببرید.

فال روزانه 30 خرداد متولدین بهمن ماه

امروز ممکن است کم کم متوجه شوید که نمی توانید بعضی چیزها را تغییر دهید و همین باعث ناراحتی تان خواهد شد. به نظر می رسد که بین ارزش هایی که باورشان دارید و کاری که تصمیم گرفته اید انجام اش دهید اختلاف وجود دارد. به مسیرتان ادامه دهید و راهی پیدا کنید تا خودتان و احساساتان را بیان کنید. شاید در آخر متوجه شوید که دیگر آن آدم قبل نیستید، زیرا تجربیات زندگی شما را پخته کرده خواهد کرد.

فال روزانه 30 خرداد متولدین اسفند ماه

اکنون با فعالیت های بی شماری در زندگی روبرو هستید. به نظر می رسد که خیال پردازی هم می کنید و حالا می توانید از این رویاپردازی ها شاد شوید. اما یادتان نرود که باید یک حرکتی هم بکنید. می توانید به موسیقی های آرامش بخش گوش کنید تا جسم و روح تان تازه شود، به طبیعت گردی بروید یا مثلاً دوش آب گرم بگیرید. هر کاری که می کنید قفط به این نکته توجه داشته باشید که با خودتان مهربان باشید.

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 164 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 3:34

به گزارش ایران ناز بر اساس مطالعات محققان دانشگاه هاروارد استفاده از رژیم غذایی حاوی 70 گرم غلات به صورت روزانه که معادل یک کاسه بزرگ فرنی می باشد می‌تواند از ابتلا به سرطان جلوگیری کند.بر اساس گزارش روزنامه ایندیپندنت، امروزه مطالب بسیاری در رابطه با رژیم‌های مختلف غذایی برای پیشگیری از ابتلا به سرطان منتشر می‌شود

با خوردن فرنی از بروز سرطان جلوگیری کنید!!

اما در یکی از عجیب‌ترین این مطالب، محققان مدعی شدند که خوردن روزانه یک کاسه فرنی برای صبحانه می‌تواند از بروز و ابتلا به سرطان جلوگیری کند و در این زمینه تاثیرگذار باشد.مطالعه محققان دانشگاه هاروارد بر اساس یک مطالعه متاآنالیز و شامل چندین مطالعه در مورد مواد غذایی سبوس‌دار بود که 786076 نفر در آن شرکت داشتند.

با خوردن فرنی از بروز سرطان جلوگیری کنید!!

نتایج این آزمایش نشان داده است که خوردن روزانه 70 گرم غلات خطر مرگ ناشی از عوامل اصلی مرگ و میرهای مطرح را 22 درصد کاهش می‌دهد و در این زمینه موثر است.بر اساس ادعای این محققان خوردن 70 گرم غلات در هر روز (به همان مقدار که در یک کاسه بزرگ فرنی یافت می‌شود)

با خوردن فرنی از بروز سرطان جلوگیری کنید!!

خطر ابتلا به سرطان را 20 درصد و خطر مرگ و میر ناشی از بیماری‌های قلبی و عروقی را نیز 20 درصد کاهش می‌دهد.غلات سبوس‌دار شامل سبوس، بلغور،جو دوسر و … می باشد که حاوی مواد غذایی شامل پروتئین، فیبر، آهن و اسید فولیک هستند.

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 250 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 0:31

به گزارش ایران ناز و به گفته یک متخصص طب سنتی، اگر روزه‌داران در لیوان آبی که می‌خواهند زمان افطار بیاشامند، سه قاشق گلاب اضافه کنند میزان عطش و تشنگی آنها طی روز کاهش می‌یابد و در این زمینه بسیار تاثیرگذار خواهد بود.علی میرزازاده در این خصوص گفته است:

هنگام افطار سه قاشق گلاب میل کنید

گلاب به دلیل خاصیت ضد «سودا» که دارد، علاوه بر عطر و بوی خوش، خاصیت دارویی نیز داشته و برای تقویت معده مفید می باشد.این متخصص طب سنتی با تأکید بر اینکه، افراد بلافاصله بعد از افطار آب یخ نخورند، اظهار کرده است: متأسفانه افراد بلافاصله بعد از آغاز افطار، آب سرد و یخ، می‌نوشند.

هنگام افطار سه قاشق گلاب میل کنید

اما این روش از منظر طب سنتی ایرانی مذموم می باشد.وی ادامه داده است: معده خالی توانایی نگهداری و جذب آب خیلی سرد را ندارد و بلافاصله آب را وارد روده می‌کند.میرزازاده خاطرنشان کرده است: توصیه می‌شود افراد خوردن شیر ولرم را، در دستور کار خود برای خوردن در وعده افطار قرار دهند.

هنگام افطار سه قاشق گلاب میل کنید

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 137 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 0:31

به گزارش ایران ناز چاي سبز فوايد زيادي دارد . چاي سبز پيشگيري كننده از حمله قلبي و سرطان شناخته شده است و يك تونيك ( تقويت كننده ) بسيار مفيد است. اين چاي داراي خاصيت ضد چربي (از هر نوع آن )و مقوي اعصاب بوده و قدري نيز خاصيت تب بري دارد.چاي سبز باعث تقويت معده شده و ضمن دفع سموم بدن، نفخ معده را نيز برطرف مي كند .

چاي سبز باعث تقويت حافظه شده و براي افراد افسرده يك داروي ضد افسردگي است. زيرا نوشيدن چاي سبز باعث نشاط و سرزندگي مي شودبيشترين بهره براي زنان در پي يك مطالعه فوايد چاي سبز ظاهرا براي زنان بيشتر بود.زناني كه روزانه پنج فنجان يا بيشتر چاي سبز مي نوشيدند – در مقايسه با كساني كه يك فنجان يا كمتر مصرف مي كردند.

كمتر با خطر مرگ در اثر بيماري قلبي روبرو بودند.اما در اين مطالعه رابطه اي ميان مصرف چاي سياه و كاهش خطر مرگ در اثر بيماري قلبي نيافت خواص كلي چای سبز :كاهش وزن: پلي فنولهاي چاي سبز فعاليت آميلاز بزاق(آنزيم تجزيه كننده قندها) را مهار مي‌كند.

جالب است بدانيد كه چاي بدون داشتن عوارض خطرناك داروهاي كاهنده وزن ميتواند موجب كاهش وزن، اندازه دور كمر و تري گليسريد خون مبتلايان به چاقي شودپوسيدگي دندان:عصاره برگ چاي سبز داراي اثرات ضد ميكروبي است و از ايجاد پلاك و پوسيدگي دندان جلوگيري مي‌كند.

از فوايد و مضرات چای سبز چه می دانید؟

حفاظت از قلب دانشمندان ماده اي شيميايي را در چاي سبز شناسايي كردند كه در حفاظت از قلب در برابر آسيب هاي مختلف موثر است.كارشناسان “موسسه بهداشت كودكان انگليس” در مطالعه روي تركيبات چاي سبز موفق به شناسايي ماده اي شيميايي به نام “اپيگالوكاتچين سه گاليت”

شدند كه مي تواند مرگ سلول ها را پس از حمله قلبي يا سكته كاهش دهد. اين دانشمندان اعلام كردند: ماده شيميايي موجود در چاي سبز مانع از فعاليت پروتئيني به نام “استات يك” مي شود كه پس از رويدادهاي استرس آميز نظير حمله قلبي يا سكته در درون سلول فعال مي گردد.”اپيگالوكاتچين سه گاليت”

همچنين روند بهبود سلول هاي قلبي را سرعت مي بخشد و موجب كاهش صدمه به آن مي شود. از طرفي يكي از عوامل اصلي امراض و حمله هاي قلبي، وجود كلسترول بالا در خون انسان است.چاي سبز علاوه بر داشتن ويتامين هاي A و C (آنتي اكسيدان هاي قوي)،

باعث كاهش كلسترول در خون نيز مي گردد كه اين موضوع خطر احتمال حمله قلبي و امراضي از اين قبيل را پايين مي آورد.كاهش تري گليسيريدكاتچين موجود در چاي سبز، فعاليت آنزيم ليپاز را (آنزيم مسئول هضم چربي ها) در لوزالمعده مهار مي كند، در نتيجه، شكستن چربي با سرعت بسيار كمي صورت مي گيردو چربي خون با سرعت كمي بالا مي رود.

از فوايد و مضرات چای سبز چه می دانید؟

با توجه به اين كه افزايش تري گليسيريد خون بعد از مصرف هر وعده غذايي يك عامل خطر در بروز بيماري قلبي است ، مصرف چاي سبز در بين وعده هاي غذايي روشي مناسب جهت كاهش تري گليسيريد خون است.كاهش فشار خون مصرف نيم تا 5/2 فنجان چاي سبز در روز احتمال بروز پُرفشاري خون را تا 46 درصد كاهش مي دهد.

چاي سبز قادر است از عوارض ناشي از ديابت مانند آب مرواريد و بيماري هاي كليوي به طور معجزه آسايي جلوگيري كند. چاي سبز با مهار كردن فعاليت آنزيم آميلاز بزاق و روده كه مسئول هضم نشاسته است، باعث مي شود كه نشاسته با سرعت آهسته تري بشكند و در نتيجه قند خون با سرعت كمي بالا برود.

پيشگيري از بيماري هاي ايمني خودكار بدن( با استفاده از چای سبز)پژوهش گران اعلام كردند مصرف چاي سبز از ابتلا به بيماري هاي ايمني خودكار بدن جلوگيري مي كند. تحقيقات پژوهش گران دانشكده پزشكي ژورژيا حاكي از آن است كه مصرف چاي سبز علاوه بر مؤثر بودن در كاهش ابتلا به سرطان،

باعث محافظت افراد در برابر بيماري هاي ايمني خودكار بدن مي شود. چاي سبز از گسترش آنتي ژن هايي كه مي توانند موجب تحريك ايمني بدن شوند جلوگيري مي كند. نتايج تحقيقات حاكي از آن است وجود ماده اي موسوم به EGCG در چاي سبز باعث متوقف شدن التهاب و تاثيرات آن بر روي پوست و سلول هاي مترشحه بزاق مي شوند.

از فوايد و مضرات چای سبز چه می دانید؟

در يك اختلال ايمني خودكار، موسوم به سندرم شوگرن (Sjogren)، سلول هاي مترشحه بزاق، هدف قرار گرفته و باعث خشكي دهان مي شوند و در اختلالي ديگر، پوست ارگان هدف واقع شده و فرد مبتلا به سل جلدي مي گردد.شايان ذكر است تحقيقات بيشتر بر روي حيوانات در حال انجام است و تاثير مفيد چاي سبز در پيشگيري از آرتريت نيز مشخص شده است.موارد منع مصرف:

اعتقاد بر آنست كه قبل و بعد از دريافت فرآورده‌هاي آهن و در شيرخواران نبايد از چاي سبز يا تركيبات پلي فنول آن استفاده نمود. شواهد موجود حاكي از آنست كه مقادير بيش از ??? ميلي ليتر در روز با سوخت و ساز آهن تداخل نموده و موجب كم خوني مي‌شود. شواهدي مبني بر منع مصرف در حاملگي وجود ندارد با اينحال بايد با پزشك مشورت نمود.

مصرف چاي سبز در دوران شيردهي توصيه نمي‌شود.تداخلات دارويي:افزايش اثر متي سيلين و بنزيل پني سيلين، تشديد اثر آسپيرين و ساير داروهايضد انعقاد مانند وارفارين (ويتامين K موجود در چاي سبز ميتواند بر ضد اثرات وارفارين عمل نمايد).عوارض:

مصرف بيش از حد كافئين كه در چاي سبز و بعضي از عصاره هاي آن وجود دارد در بعضي از افراد باعث علائمي مانند عصبانيت، بيخوابي و بيقراري مي‌شود. افرادي كه داراي بيماري فشار چشم هستند نبايد استفاده كنند و افرادي كه ميگرن دارند ميزان مصرف كمي بايد داشته باشند .

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 159 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 0:31

به گزارش ایران ناز در مطب دکتر به شدت به صدا درامد . دکتر گفت: در را شکستي ! بيا تو در باز شد و دختر کوچولوي نه ساله اي که خيلي پريشان بود ، به طرف دکتر دويد : آقاي دکتر ! مادرم ! و در حالي که نفس نفس ميزد ادامه داد : التماس ميکنم با من بياييد ! مادرم خيلي مريض است . دکتر گفت :

داستان زیبای دختر کوچک و آقای دکتر

بايد مادرت را اينجا بياوري ، من براي ويزيت به خانه کسي نميروم .دختر گفت : ولي دکتر ، من نميتوانم.اگر شما نياييد او ميميرد ! و اشک از چشمانش سرازير شد . دل دکتر به رحم آمد و تصميم گرفت همراه او برود .دختر دکتر را به طرف خانه راهنمايي کرد ،

داستان زیبای دختر کوچک و آقای دکتر

جايي که مادر بيمارش در رختخواب افتاده بود . دکتر شروع کرد به معاينه و توانست با آمپول و قرص تب او را پايين بياورد و نجاتش دهد . او تمام شب را بر بالين زن ماند ، تا صبح که علايم بهبودي در او ديده شد .زن به سختي چشمانش را باز کرد و از دکتر به خاطر کاري که کرده بود تشکر کرد .

داستان زیبای دختر کوچک و آقای دکتر

دکتر به او گفت : بايد از دخترت تشکر کني . اگر او نبود حتما ميمردي !مادر با تعجب گفت : ولي دکتر ، دختر من سه سال است که از دنيا رفته ! و به عکس بالاي تختش اشاره کرد . پاهاي دکتر از ديدن عکس روي ديوار سست شد . اين همان دختر بود ! يک فرشته کوچک و زيبا ….. !

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 180 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 23:27

به گزارش ایران ناز هر شب وقت خواب این کلمات را مثل دعایی بر زبان می آورد و به رختخواب گرم و نرمش می خزید و به رویاهایش سفر می کرد .از فردا روز دیگری دارم. صبح به کتابخانه می روم. کمی فلسفه می خوانم، کمی تاریخ، کمی هم نقد. بعد می نویسم؛ آرام، بی صدا.  آنقدر که باریک شوم،

به نازکی خط آبی روان نویسم. اصلا کتابخانه مرا به شوق می آورد اما اول باید تکلیفم را با این رییس یکدنده روشن کنم …”از آخرین باری که قلم به دست گرفت چهار سالی می گذشت. آخرین داستان کوتاهش که به تازگی در ماهنامه یی چاپ شد ، فقط ناامیدترش می کرد .چهار سال هر چه بود میز اداره بود ،

عصرهای پر خمیازه ، غرولند اطرافیان و خواستگاران سمج و بدخلقی های او .غروب ها اما اغلب در خانه می ماند. در اتاق کوچکش روی زمین زانو به بغل می نشست. بی توجه به کتابهای دور و برش به سقف خیره می ماند تا شب از پنجره به اتاق بریزد و او آنقدر در تاریکی بماند که خواب چشمانش را پر کند و باز به رختخواب برود.

داستان زیبا و پندآموز فردا

و گاهی از رختخواب بیرون بیاید. چند خطی بنویسد اما خیلی زود چشمانش خسته شوند و دوباره دراز بکشد و پلک بر هم بگذارد و به رویا برود؛ برود  تا به پیری برسد و به مرگ.عصرهای تابستان، بام ها و بالکن های سفید، سایه ی وهمناک درختان را به خود می گرفتند و خیابان کم عرض پشت اداره مثل همیشه تمیز و خلوت بود.

حجله ی یکی از بچه های محل با همه ی چراغهای پلاستیکی و گلهای شمعدانی ، هیچ زائری نداشت.با ناامیدی پشت میز کارش می نشست تا مثل خیلی وقتها سفیدی ها را بخواند اما صدای دکتر ترقی که از ته راهرو می آمد، فرصت نمی داد :در اعلامیه ی شماره ی ده این مطلب را تذکر داده ام.

داستان زیبا و پندآموز فردا

هیئت دولت سابق هم مستحضر است. از بی بی سی هم خوانده شد، بدون جا افتادن حتا یک واو. آدم به عشق همین چیزهاست که…اتومبیل دو در دکتر جای سالمی نداشت و هر صبح توی همین خیابان، پشت به شمعدانیها و چراغهای پلاستیکی ، پایین پنجره ی اتاق کارش پارک می شد.

هر وقت نگاهش به چشمهای تنگ و دهان گشاد دکتر می افتاد که در حین گرم کردن نان، آشپزخانه را پر از شعار می کرد، دچار رعشه می شد و ناچار به اتاقش پناه می برد.و آنقدر پشت پنجره می ایستاد و به آسمانی که دم دستش بود خیره می ماند تا باز طرحهای نیمه تمامی را که ماهها در کشوی میزش مانده اند بیرون بیاورد و نگاه کند و با خودش بگوید:” از فردا …

داستان زیبا و پندآموز فردا

“و بعد نوشته ها را در کشوی میز بیندازد. پرونده یی را باز کند و مشغول ترجمه شود: پشت به ابرهایی که قاب پنجره را پُر و خالی می کنند ؛ تا غروب.شب تن خسته اش را به خانه ببرد. مانتو و مقنعه اش را به چوب رختی همیشگی بیاویزد ، جلوی آینه کمدش بایستد . موهای خوابیده و کم پشتش را شانه بزند و خودش را برانداز کند :

” هنوز جوانم.”بعد هم ضبط را روشن کند و برقصد و برقصد تا سرحال شود و به آشپزخانه برود. شام سرپاییش را بخورد و رختخوابش را آماده کند. کتابهای روی میزش را یکی یکی بردارد. گردشان را با فوت بگیرد و باز سرجایشان بگذارد و به رختخواب گرم و نرمش بخزد و برود به رویا.“از فردا ، از فردا روز دیگری دارم. صبح به کتابخانه ، کمی فلسفه ، کمی تاریخ ، می نویسم ، باریک ، محو ، آبی ، آبی ، یکدنده ، یکدنده … یکدنده”

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 148 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 23:27

به گزارش ایران ناز روزی عارف پیری با مریدانش از کنار قصر پادشاه گذر میکرد. شاه که در ایوان کاخش مشغول به تماشا بود، او را دید و بسرعت به نگهبانانش دستور داد تا استاد پیر را به قصر آورند. عارف به حضور شاه شرفیاب شد. شاه ضمن تشکر از او خواست

که نکته ای آموزنده به شاهزاده جوان بیاموزد مگر در آینده او تاثیر گذار شود.استاد دستش را به داخل کیسه فرو برد و سه عروسک از آن بیرون آورد و به شاهزاده عرضه نمود و گفت: بیا اینان دوستان تو هستند، اوقاتت را با آنها سپری کن.شاهزاده با تمسخر گفت :

داستان کوتاه و خواندنی عروسک چهارم

من که دختر نیستم با عروسک بازی کنم!عارف اولین عروسک را برداشته و تکه نخی را از یکی از گوشهای آن عبور داد که بلافاصله از گوش دیگر خارج شد سپس دومین عروسک را برداشته و اینبار تکه نخ از گوش عروسک داخل و از دهانش خارج شد او سومین عروسک را امتحان نمود تکه نخ در حالی که در گوش عروسک پیش میرفت،

از هیچیک از دو عضو یادشده خارج نشد استاد بلافاصله گفت : جناب شاهزاده، اینان همگی دوستانت هستند، اولی که اصلا به حرفهایت توجهی نداشته دومی هرسخنی را که از تو شنیده،همه جا بازگو خواهد کرد و سومی دوستی است که همواره بر آنچه شنیده لب فرو بسته شاهزاده فریاد شادی سر داده و گفت :

داستان کوتاه و خواندنی عروسک چهارم

پس بهترین دوستم همین نوع سومی است و منهم او را مشاور امورات کشورداری خواهم نمود عارف پاسخ داد : نه و بلافاصله عروسک چهارم را از کیسه خارج نمود و آنرا به شاهزاده دادو گفت : این دوستی است که باید بدنبالش بگردی شاهزاده تکه نخ را بر گرفت و امتحان نمود.با تعجب دید که نخ همانند عروسک اول از گوش دیگر این عروسک نیز خارج شد،

گفت : استاد اینکه نشد !عارف پیر پاسخ داد : حال مجددا امتحان کن برای بار دوم تکه نخ از دهان عروسک خارج شد.شاهزاده برای بار سوم نیز امتحان کرد و تکه نخ در داخل عروسک باقیماند استاد رو به شاهزاده کرد و گفت: شخصی شایسته دوستی و مشورت توست که بداند کی حرف بزند چه موقع به حرفهایت توجهی نکند و کی ساکت بماند

داستان کوتاه و خواندنی عروسک چهارم

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 153 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 23:27

به گزارش ایران ناز اعضای تیم فوتبال اوکراین بعد از باخت مقابل آلمان، مشروبات الکلی استفاده کرده اند و سیگار کشیدند.یک روزنامه چاپ آلمان در گزارشی عنوان کرده است اوکراینی‌ها که یکشنبه شب با نتیجه 2 بر صفر مغلوب تیم تحت امر یواخیم لو(Joachim Löw) شدند و از این موضوع به شدت ناراحت شدند،

پیدا شدن سیگار و مشروت الکلی در رختکن تیم فوتبال اوکراین (عکس)

یکی از بی‌نظم‌ترین تیم‌های یورو 2016 می  باشند.این نشریه با چاپ تصویری افزوده است بعد از اتمام مسابقه وقتی خبرنگار آن رسانه، به رختکن تیم اوکراین رفته است با آثار مشروبات الکلی همچون شراب و آبجو مواجه شده است. همچنین آثار زیاد از سیگارهای استفاده شده در آنجا مشاهده شده است.

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 170 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 17:46

به گزارش ایران ناز درحالی که رقم فیش های لو رفته برخی از مدیران طی روزهای اخیر در کانون توجهات قرار گرفته انتشار این مبلغ در فضای مجازی حیرت کاربران را به همراه داشته است  و باعث تعجب شده است.80  یا 400 شاید هم کمی بیشتر و هنوز صلاح نیست پرده رسوایی اش بیفتد،

حقوق های نجومی و نامتعارف که برخی مدیران ارشد نهاد های دولتی دریافت می کنند، در همین حال و هوا انتشار این دست فیش های حقوقی در شبکه های اجتماعی،تصویری از نامه شهیدی منتشر شده است، شهید ذبیح الله عالی نوشته است زمین زراعی دارم و درآمدم خوب می باشد لطفا دوهزار تومان از حقوق ماهیانه من کسر کنید؛

با خواندن این یادداشت هوش از سرتان می پرد!! (عکس)

چنین نگاهی در سال های دفاع مقدس پیروزی رزمندگان را منجر شده است، نامه زیر نمونهٔ خوبی است برای سنجش رفتار مسئولین که امروز در ادارات و نهادهای دولتی حقوق می‌‌گیرند و عملاً ادارات دولتی را میدان مسابقه‌ای کرده‌اند برای کار کمتر و دریافتی بیشتر. گفتنی است؛ شهید ذبیح الله عالی در تابستان سال ۱۳۳۲، در روستای کردکلا بخش جویبار در خانواده‌ای کشاورز متولد شده بود.

چون پدرش پیش از تولد او فوت کرده بود، در اواخر سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر ۶ در منطقه عملیاتی دهلران، گردان مسلم بن عقیل (ع) تحت فرماندهی عالی پیش قراول عملیات بود. آن‌ها از خطوط مقدم گذر کردند تا اینکه در پاسگاه چیلات در خاک عراق به محاصره نیروهای دشمن درآمدند و عالی پس از نبرد دلیرانه در تاریخ سوم اسفند ۱۳۶۲ به همراه گروهی از نیرو‌هایش به شهادت رسید. 

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 165 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 17:46

فال روزانه 29 خرداد متولدین فروردین ماه

به گزارش ایران ناز نگران چیزهای منفی که ممکن است در یک رابطه اتفاق بیفتند نباشید، زیرا چیزی جز اتلاف وقت نیست. اما مشخص است که به راحتی نمی توانید فکرتان را از این چیزها خالی کنید. این وضعیت خیلی برای تان آشنا به نظر می رسد، انگار قبلاً هم این ماجراها را تجربه کرده اید. باید بدانید که آن چه اکنون پیش روی تان قرار گرفته با تجربه های گذشته کاملاً فرق داراد، پس ترس های تان را کنار بگذارید تا از این افکار معیوب خلاص شوید. به آن چه در گذشته اتفاق افتاده آگاهی دارید، پس آن را دوباره تکرار نکنید.

فال روزانه 29 خرداد متولدین اردیبهشت ماه

اگر امروز کسی به سراغ تان آمد که ایده های جالبی در سر داشت، یادتان باشد که زود دست به سرش نکنید، چیزی را که می گوید حتماً مورد توجه قرار دهید. دوست ندارید کاری را که عاقبت اش معلوم نیست دنبال کنید. به خاطر تجربه ای که به تازگی پشت سر گذاشته اید ممکن است بلافاصله به این درخواست پاسخ منفی بدهید. اما به شما توصیه می شود که طرز فکرتان را عوض کنید و این موقعیت را فقط با توجه به خودش بسنجید. وقتی چنین فرصتی برای تان پیش آمده این قدر ناسپاس نباشید.

فال روزانه 29 خرداد متولدین خرداد ماه

شاید به نظر برسد که اگر اکنون افکار و احساسات تان را با دیگران در میان نگذارید بهتر است و امنیت بیشتری خواهید داشت، اما این همه گوشه گیری که نشان می دهید اصلاً لزومی ندارد. مشکل از افکاری نیست که در سر دارید، بلکه طرز بیان آن هاست که ممکن است شما را گرفتار کند. یادتان باشد که دیگران را مسئول احساسات تان ندانید و از آن ها انتظار نداشته باشید که مشکل تان را حل کنند. آن ها قادر به حل مشکلات شما نیستند، اما می توانند به حرف های شما گوش کنند و حمایت تان کنند. پس سعی نکنید این بار سنگین را به تنهایی به دوش بکشید.

فال روزانه 29 خرداد متولدین تیر ماه

به نظر می رسد که قصد دارید مسئولیت چیزی را که اشتباه متوجه شده بودید بپذیرید، اما ممکن است که این نیت خوب شما لکه دار شود. خودتان فکر می کنید که واضح حرف می زنید و می توانید انگیزه های تان را به دیگران بفهمانید، اما ممکن است آن چه می گویید اشتباه برداشت شود. یادتان باشد که هرچه بیشتر حرف بزنید، اوضاع آشفته تر خواهد شد. پس این قدر سعی نکنید همه ی کارهای تان را برای دیگران توضیح دهید و آن را توجیه کنید، همین که نیت خوبی دارید کافی است و می توانید به یک عذرخواهی ساده بسنده کنید.

فال روزانه 29 خرداد متولدین مرداد ماه

امروز تصمیم دارید که بیش از پیش دست به کار و تلاش بزنید، زیرا اکنون بهترین فرصت برای انجام کارهاست. برنامه ای که در پیش گرفته اید بسیار عالی و بدون نقص است، اما احتمال زیادی وجود دارد که تا اواخر روز با موانع و مشکلاتی روبرو شوید. اگر نتوانستید به آن چه می خواستید عمل کنید اشکالی ندارد، خودتان را سرزنش نکنید. امشب را راحت بخوابید، فردا فرصت تازه ای در انتظار شماست.

فال روزانه 29 خرداد متولدین شهریور ماه

به نظر می رسد که هنوز هم به طور پنهانی از یک زخم گذشته آزرده خاطر هستید. البته مدت ها از آن ماجرا می گذرد و شما همه را بخشیده اید و اکنون به راه خودتان می روید. اگر اکنون از این احساسات ناراحت کننده دست بردارید لزوماً به این معنی نیست که زندگی شادی خواهید داشت. باید یک بار دیگر به عقب نگاه کنید و بعد یک تصمیم مهم بگیرید. از این تجربه درس بگیرید و وقتی آن را خوب بررسی کردید می توانید به مرحله ی بعد وارد شوید. یادتان باشد تا با این گذشته ی تلخ کنار نیایید نمی توانید آینده ی دلپذیری داشته باشید.

فال روزانه 29 خرداد متولدین مهر ماه

اگر امروز متوجه شوید که کسی می خواهد فریب تان دهد ممکن است خیلی زود به او خشم بگیرید. دقیقاً نمی دانید چه نقشه ای برای تان کشیده اند و چه تله هایی کار گذاشته اند، اما می توانید حقیقت و دروغ را از هم تشخیص دهید. به توصیه های آن ها اهمیت ندهید و فقط به ندای دون تان گوش کنید. سعی کنید واقع گرا باشید و بدانید که حس ششم تان به شما دروغ نمی گوید.

فال روزانه 29 خرداد متولدین آبان ماه

سعی کنید تمام کارهایی را که اکنون در دست دارید تمام کنید تا بتوانید خودتان را برای یک فرصت جدید و هیجان انگیز آماده کنید. تمام وجودتان به هیجان آمده است، اما یادتان باشد که اگر سعی کنید همه چیز پیرامون تان را کنترل کنید دیگر هیجانی باقی نخواهد ماند. برنامه ریزی هایی را که قبلاً انجام داده بودید کنار بگذارید و یاد بگیرید که در لحظه عمل کنید. اکنون به نفع شماست که برای آینده برنامه ریزی نکنید و در لحظه زندگی کنید.

فال روزانه 29 خرداد متولدین آذر ماه

کمی کارها را ساده تر بگیرید و سعی کنید پیشرفت هایی را که حاصل کرده اید با خلاقیت به کار بگیرید. شاید صبح آرامی را پشت سر بگذارید، اما بدانید که امروز قرار نیست آرامش و سکون را تجربه کنید. امروز ممکن است به دشمن خودتان تبدیل شوید، زیرا مدام با احساسات و تجربیات گذشته در پیکارید. تنها چیزی که می تواند اکنون کمک تان کند این است که دل نگرانی های خود را با یک دوست صمیمی در میان بگذارید.

فال روزانه 29 خرداد متولدین دی ماه

صدای تیک تاک ساعت را می شنوید و احساس می کنید که دیگر وقتی باقی نمانده تا کارهای نیمه تمام را به سرانجام برسانید. شاید مجبور شوید بعضی چیزها را همین طور نیمه تمام رها کنید و به مرحله ی بعد وارد شوید. اما نگران نباشید، تا چند هفته ی آینده دوباره فرصت خواهید یافت تا این امور را به انجام برسانید. فعلاً سعی کنید بهترین های تان را به نمایش بگذارید، اما خیلی به خودتان سخت نگیرید. با خودتان کمی مهربان تر رفتار کنید.

فال روزانه 29 خرداد متولدین بهمن ماه

روزی که در پیش دارید دو چهره دارد: مثل یک بره ی بی آزار وارد می شود و مثل یک شیر به پایان می رسد. شاید تصمیم بگیرید که یک رویه ی معنوی را در پیش بگیرید و افکارتان را به دیگران تحمیل نکنید. البته این گوشه گیری معنوی شما ممکن است زیاد طول بکشد، اما یادتان باشد وقتی خواستید وارد عمل شوید با آگاهی و ملایمت شروع کنید. نیازی نیست که از همان اول قدرت و جسارت تان را به نمایش بگذارید.

فال روزانه 29 خرداد متولدین اسفند ماه

به خوش بینی روی آورده اید، زیرا می خواهید عدم امنیتی را که اکنون احساس می کنید از دیگران مخفی نگه دارید. البته دیگران متوجه این رفتار تظاهری شما نخواهند شد. شاید باورتان نشود، اما به نفع تان است که احساسات تان را با دیگران در میان بگذارید و خودتان را برای پیامدهای آن آماده کنید. بدانید که اگر احساسات تان را آشکار کنید بهتر از این است که آن ها را پیش خودتان مخفی نگه دارید.

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 147 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 17:46

به گزارش ایران ناز اعضای تیم فوتبال اوکراین بعد از باخت مقابل آلمان، مشروبات الکلی استفاده کرده اند و سیگار کشیدند.یک روزنامه چاپ آلمان در گزارشی عنوان کرده است اوکراینی‌ها که یکشنبه شب با نتیجه 2 بر صفر مغلوب تیم تحت امر یواخیم لو(Joachim Löw) شدند و از این موضوع به شدت ناراحت شدند،

پیدا شدن سیگار و مشروت الکلی در رختکن تیم فوتبال اوکراین (عکس)

یکی از بی‌نظم‌ترین تیم‌های یورو 2016 می  باشند.این نشریه با چاپ تصویری افزوده است بعد از اتمام مسابقه وقتی خبرنگار آن رسانه، به رختکن تیم اوکراین رفته است با آثار مشروبات الکلی همچون شراب و آبجو مواجه شده است. همچنین آثار زیاد از سیگارهای استفاده شده در آنجا مشاهده شده است.

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 315 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 7:19

به گزارش ایران ناز درحالی که رقم فیش های لو رفته برخی از مدیران طی روزهای اخیر در کانون توجهات قرار گرفته انتشار این مبلغ در فضای مجازی حیرت کاربران را به همراه داشته است  و باعث تعجب شده است.80  یا 400 شاید هم کمی بیشتر و هنوز صلاح نیست پرده رسوایی اش بیفتد،

حقوق های نجومی و نامتعارف که برخی مدیران ارشد نهاد های دولتی دریافت می کنند، در همین حال و هوا انتشار این دست فیش های حقوقی در شبکه های اجتماعی،تصویری از نامه شهیدی منتشر شده است، شهید ذبیح الله عالی نوشته است زمین زراعی دارم و درآمدم خوب می باشد لطفا دوهزار تومان از حقوق ماهیانه من کسر کنید؛

با خواندن این یادداشت هوش از سرتان می پرد!! (عکس)

چنین نگاهی در سال های دفاع مقدس پیروزی رزمندگان را منجر شده است، نامه زیر نمونهٔ خوبی است برای سنجش رفتار مسئولین که امروز در ادارات و نهادهای دولتی حقوق می‌‌گیرند و عملاً ادارات دولتی را میدان مسابقه‌ای کرده‌اند برای کار کمتر و دریافتی بیشتر. گفتنی است؛ شهید ذبیح الله عالی در تابستان سال ۱۳۳۲، در روستای کردکلا بخش جویبار در خانواده‌ای کشاورز متولد شده بود.

چون پدرش پیش از تولد او فوت کرده بود، در اواخر سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر ۶ در منطقه عملیاتی دهلران، گردان مسلم بن عقیل (ع) تحت فرماندهی عالی پیش قراول عملیات بود. آن‌ها از خطوط مقدم گذر کردند تا اینکه در پاسگاه چیلات در خاک عراق به محاصره نیروهای دشمن درآمدند و عالی پس از نبرد دلیرانه در تاریخ سوم اسفند ۱۳۶۲ به همراه گروهی از نیرو‌هایش به شهادت رسید. 

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 127 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 7:19